dilluns, 15 de novembre del 2010

És el que veig jo el mateix que veu una altra persona?

Júlia Teixé, Héber Bernaus i Nayani Santallúcia.

·        És el que veig jo el mateix que veu una altra persona?
Disciplina: Lógica (Coneixement) Tipus de fotografia: Natural
Hem escollit aquesta pregunta perquè una persona sempre pot saber el que ella mateixa veu, però mai entendre el que algú altre opina. Encara que hi hagi persones que tinguin el mateix punt de vista, la manera d’enfocar-lo canvia, per exemple: en el cas de la fotografia escollida, La Gioconda, més popularment coneguda com a Mona Lisa, algú pot entendre que ella està feliç, indiferent, trista, etc. I cadascú pot tenir les seves raons per justificar-ho. Això és perquè hi ha molts factors que condicionen la manera d’enfocar la imatge en el pensament. Succeeix el mateix quan parlem d’actituds, maneres de ser, etc.

1 comentari:

  1. De les tres fotos que més m'han agradat, aquesta és la que més m'ha agradat perquè el títol m'ha cridat molt l'atenció i el peu de foto també m'ha agradat bastant perquè una cosa és el nostre punt de vista, o el de cadascú de nosaltres, però, cada punt de vista és diferent i a vegades poden arribar a xocar alguns punts de vista.

    Jenni

    ResponElimina