dissabte, 13 de novembre del 2010

El temps és or?


Naima Farré Freixes, Angie Natalia Fandiño i Jèssica Perelló Duran. 
Fotografia preparada.
Hem decidit fer servir aquesta pregunta filosòfica per aquesta imatge per què sempre en totes les generacions s’ha fet servir aquesta expressió. I hem arribat a la conclusió que comparem el temps amb l’or per què tant un com l’altre són coses molt importants i delicades. El temps passa i no pots decidir si aturar-lo, allargar-lo, tirar-lo enrere... Per tant hem de disfrutar del temps tant com puguem per què si no ho fem no ho podrem fer mai més. Cada moment és únic i mai el tornaràs a viure. 



3 comentaris:

  1. És veritat que l’expressió “el temps és or” l’hem utilitzat des de moltes generacions enrere, aquesta pregunta deixa molt a pensar i a opinar. La fotografia m’agrada molt, ja que combina les joies, més concretament l’or amb el pas del temps igual que l’expressió. Es compara el temps amb una cosa d’un alt valor com l’or, ja que cada moment que passa és únic i l’hem d’aprofitar al màxim.
    Elisabeth

    ResponElimina
  2. Crec que depen molt del que tu enteguis per aprofita el temps, per exemple cuan soc de festa o estic llegin (dos activitats que m'agraden molt) el temps em passa volan per lo tant l'intento aprofita al maxim. I l'expressió el temps és or per mi si que es certa si fas una cosa que t'agrada

    Bernat F.M.

    ResponElimina
  3. A per cert la fotografia m'agrado mol la trobo ven buscada perque el rellotge expressa el temps i suposo que el rellotge esta fet d'or

    Bernat

    ResponElimina